top of page

ANPA e Concello, contrarios a xuntar 4º e 5º de infantil nunha única aula no CEP de Ponte Carreira



O Concello de Frades vén de trasladarlle á Consellería de Cultura, Educación e Universidades o seu total rexeitamento a xuntar o alumnado de 4º e 5º de Infantil nunha unidade mixta, tal e como pretende o departamento autonómico para o vindeiro curso 2021-2022. O alcalde de Frades, Roberto Rey Martínez, vén de emitir un decreto de “total apoio á ANPA O Fopo do CPI de Ponte Carreira e aos pais e nais afectados por unha decisión que solicitamos que sexa reconsiderada pola Consellería”.


Esa unidade mixta estaría composta por 9 alumnos/as de 3 anos e outros/as 9 de catro anos, en total unha unidade de 18 persoas. Para defender a súa petición de revisión da decisión, tanto o Concello de Frades como a ANPA e as familias afectadas lembran que todos os anos se reciben novas solicitudes de matrícula unha vez que comeza o curso, en especial nos cursos de infantil, polo cal o número de alumnos/as sería superior a 18 e suporía un agravio comparativo con respecto a outros centros de Galicia e sen posibilidade de reparación.


Neste sentido, dende a ANPA lembran que “unha vez que comeza o curso adóitase recibir novas solicitudes de matrícula, en especial nos cursos de infantil, de menores inicialmente matriculados noutros colexios públicos de concellos limítrofes onde hai unha maior saturación por aula e con niveis de ratio máximos. Deste xeito, é moi probable que en vez de 18 se acaden 20 ou máis nenos a pouco de comezar o curso, polo que a pretendida agrupación sería xa totalmente inviable”.


“Non estamos a pedir privilexio ningún, senón que se estude a realidade da situación e se actúe en consecuencia”, apunta Roberto Rey, quen fai fincapé tamén na situación excepcional que estamos a vivir coa pandemia sanitaria: “pensamos que é imprescindible seguir mantendo grupos de convivencia reducidos como se veu facendo durante todo este curso, grazas ao cal se conseguiu que non se producira ningún contaxio no colexio”.

Comments


bottom of page